Jak założyć Profil Zaufany - instrukcja

Print Drukuj
Profil Zaufany to bezpłatne narzędzie, dzięki któremu można załatwiać sprawy urzędowe online w serwisach administracji publicznej, bez wychodzenia z domu.
 

1. Przejdź na stronę: https://pz.gov.pl i wybierz Zarejestruj się (prawy górny róg)

 
Obraz przedstawia stronę główną Profilu Zaufanego. W prawym górnym rogu czerwonym owalem zaznaczono odnośnik zarejestruj się


2. Wybierz sposób uzyskania Profilu Zaufanego: Banki i inni dostawcy 

(Istnieje możliwość potwierdzenia Profilu Zaufanego w Punkcie Potwierdzającym, jednak w okresie stanu epidemiologicznego mogą być one nieczynne)
 
Obraz pokazuje opcje wyboru sposobu uzyskania Profilu Zaufanego


3. Wybierz swojego dostawcę tożsamości - swój bank

 
Obraz przedstawia opcje wyboru swojego dostawcy tożsamości poprzez bankowość elektroniczną


4. W zależności od wybranego banku proces rejestracji może się nieco różnić.


Poprawność rejestracji Profilu Zaufanego można sprawdzić wchodząc ponownie na stronę https://pz.gov.pl i wybierając Zaloguj się.


5. Po poprawnym założeniu Profilu Zaufanego możesz składać wnioski elektroniczne do urzędu. 


 

Informacje o publikacji dokumentu