Komunikat o zasadach obsługi klientów od dnia 09.11.2020

Print Drukuj
       Komunikat o zasadach obsługi klientów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu od dnia 09 listopada 2020r.

      Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu wprowadza z dniem 9 listopada 2020r. pracę zmianową w godzinach 700-1300 , 1400 - 1900, między godziną 1300 – 1400 urząd będzie nieczynny (będzie odbywać się dezynfekcja).
Ogranicza się także możliwość przemieszczania klientów urzędu (bezrobotnych oraz przedsiębiorców) do parteru – strefy rejestracji klientów i kancelarii. Jedynym dostępnym wejściem do PUP będzie wejście od strony parkingu (tył budynku).
 
Szanowni Państwo,
w związku z odnotowanym w ostatnim czasie znacznym wzrostem liczby zachorowań na SARS – CoV-2  w trosce o wspólne bezpieczeństwo zachęcamy Państwa do korzystania z e-usług oraz kontaktu z Urzędem poprzez:
  1. Platformę ePUAP
  2. Portal www.praca.gov.pl
  3. Pocztę elektroniczną kancelaria@pupradom.pl
  4. Pocztę tradycyjną na adres:
        Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Łukasika 3, 26-612 Radom
  1. Kontakt telefoniczny z pracownikami (wykaz telefonów dostępny jest na stronie -> link )
Rejestracja bezrobotnych w Urzędzie możliwa jest internetowo, a w wyjątkowych przypadkach - po uprzednim umówieniu się telefonicznym na konkretną godzinę pod numerem telefonu: 539 310 760. W trosce o Państwa zdrowie, by zapobiec gromadzeniu się osób zachęcamy do rejestracji poprzez platformę internetową www.praca.gov.pl
 
Usługi dostępne na portalu praca.gov.pl:

1.    Rejestracja/wyrejestrowanie osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy
2.    Zgłoszenie oferty pracy, stażu i praktyk
3.    Wnioski w ramach Tarczy antykryzysowej
4.    Zatrudnianie cudzoziemców
5.    Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu

 
Informacje o publikacji dokumentu